Saturday, March 17, 2018

los temerarios - como te recuerdo


Como te recuerdo amor
How I remember you my love
si tu supieras cuanto te extrano
if you'd know how I miss you
tu no me quisiste mas
you didnt want me anymore
sabiendo que sin ti no se vivir
knowing that I can't live without you
tu no me quisiste mas
you didn't want me anymore
solo dijiste adios y te marchaste
you only said goodbye and left

como te recuerdo amor
How I remember you, love
si tu supieras cuanto te extrano
If you'd know how I miss you
te quiero solo a ti mi amor
I only want you, my love
te necesito tanto que ya no puedo mas
I need you so much, I cant go on anymore
por que no vienes
why don't you come
te quiero solo a ti amor
I only want you, my love
te necesito tanto que ya no puedo mas
I need you so much that I can't go on anymore
amor regresa te quiero,te quiero
Love, come back, I love you, I love you

como ha cambiado mi vida
How my life changed
desde que tu no estas
since you're gone
ayer una ilusion hermosa
yesterday a beautiful illusion
y un sueno que alcanzar
and a dream to reach
ahora una pena y un amargo llanto
now pain and bitter crying
que no puedo callar,te extrano
I cannot stay quiet, I miss you
extrano tanto abrazarte,
I miss so much hugging you
abrazarte fuerte como siempre lo hacia,
To hug you tight like I always did it
como tu siempre me lo pedias
like you always asked me to do
quisiera sentir tu cara en mi pecho
I'd wish to feel your face on my chest
y acariciar tu pelo
and to caress your skin
cierro mis ojos y me do cuenta
I close my eyes and I realise
que te necesito,
that I need you
oh dios cuanto te necesito
Oh God, how I need you
pero tu ya no estas conmigo,
but you're not with me anymore
y cierro mis ojos y me doy cuenta
and I close my eyes and I realise
ya nada es igual,
nothing is the same anymore
ahora tal vez tu no me amas
maybe you dont love me now
y yo te amo cada vez mas
and I love you everytime more

como te recuerdo amor
How I remember you, love
si tu supieras cuanto te extrano
If you'd know how I miss you
te quiero solo a ti mi amor
I only want you, my love
te necesito tanto que ya no puedo mas
I need you so much, I cant go on anymore
por que no vienes
why don't you come
te quiero solo a ti amor
I only want you, my love
te necesito tanto que ya no puedo mas
I need you so much that I can't go on anymore
amor regresa te quiero,te quiero
Love, come back, I love you, I love you


te quiero te quiero
I love you, I love you
como te recuerdo amor
How I remember you, love
si tu supieras cuanto te extrano
if you'd know how much I miss you..


http://www.allthelyrics.com/forum/showthread.php?t=48537

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.